به گزارش خبر نگار یزد فردا ديروز عصر سارقین مسلح که از یکی از صندوقهای قرض الحسنه امام شهر سرقت کرده بودند در بلوار جمهوری روبروی بانک سپه با مامورین انتظامی در گیر شده و باعث زخمی شدن یکی از مامورین شدند در این درگیری یکی از سارقین کشته و دیگری زخمی شد ه است


و اخبار تكميلي

فرمانده انتظامي استان يزد امروز پنجشنبه از كشته و دستگيري دو سارق خبر داد كه در چهار سال گذشته در سطح استان، دست به سرقت‌هاي مسلحانه از بانك‌ها و صندوق‌هاي قرض‌الحسنه مي‌كردند.

سرهنگ " عليرضا اكبرشاهي" در جمع خبرنگاران محلي افزود: اين دو سارق شب گذشته در دام نيروهاي انتظامي افتادند و پس از درگيري، يك سارق كشته و ديگر نيز پس از زخمي شدن دستگير شد.

وي بر بومي نبودن سارقين تاكيد كرد و گفت:در اين درگيري،يكي از ماموران نيروي انتظامي يزد نيز زخمي شد كه پس از درمان سرپايي از مراكز درماني مرخص شد.

فرمانده انتظامي يزد تصريح كرد: سارق دستگير شده تاكنون به‪۱۶‬فقره سرقت مسلحانه اعتراف كرده است و بازپرسي از او هنوز ادامه دارد.

اكبرشاهي يادآور شد آخرين سرقت اين افراد، دوم مرداد امسال رخ داد كه طي آن سارقين به يك بانك در شهر يزد دستبرد زدند.

به گفته وي ديروز سارقين تصميم به سرقت از يك صندوق قرض‌الحسنه در منطقه امامشهر يزد داشتند كه متوجه مامورين در تعقيب خود شدند و اقدام به فرار كردند.

سارقين در يك تعقيب و گريز چند ساعته در بلوار جمهوري اسلامي در حلقه محاصره نيروهاي ناجا افتادند و با گشودن آتش قصد فرار داشتند كه اين اقدام موفقيتي برايشان در بر نداشت.

به گفته اكبرشاهي در اين ارتباط‪ ۱۰‬نفر مظنون به مشاركت در جرم از جمله چند زن دستگير و تحت بازجويي هستند.

از سارقان اين درگيري يك قبضه سلاح كمري، تعدادي فشنگ، چند قبضه چاقو و يك دستگاه خودروي سواري كشف و ضبط شده است

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا